ILMAINEN TOIMITUS YLI 75€ TILAUKSILLE! Nopea toimitus! Postiluukkutoimitus 4,95€ | Pakettitoimitus 5,95€ | Kotiinkuljetus 9,95€ I Ilmainen nouto Oulun myymälästä

Ostoskori

Toimitusehdot, maksutavat ja palautukset

Maksutavat

 

Käytettävissä olevat maksutavat:

- Klarna Checkout kassa (Lasku - Maksa myöhemmin, Pilko maksut, Verkkomaksu oman verkkopankkisi kautta, Pankkikortti ja Luottokortti.)

- PayPal

- MobilePay

- Verkkomaksu oman verkkopankkisi kautta, Pankkikortti- ja Luottokorttimaksu.

- Lahjakorttimaksu KuuKorennon lahjakortilla. Tarkistathan, sisältääkö lahjakorttisi koodin, jota tarvitaan verkkokauppaostosten maksuun. Jos lahjakorttisi ei sisällä koodia, se on tarkoitettu vain KuuKorennon myymälässä tapahtuviin ostoksiin.

- Ennakkomaksu KuuKorennon tilille ennen tilauksen toimittamista. Voit tehdä tilauksesi sähköpostitse info[at]kuukorento.fi tai puhelimitse numerosta 044 759 1110. Toivomme kuitenkin ensisijaisesti tilausten tekemistä suoraan verkkokaupastamme, kiitos.

Kun käytät Klarna Checkout kassaamme asiointisi on turvallista ja helppoa. Klarna Checoutilla voit maksaa ostoksesi heti, myöhemmin tai osissa. Voit tarkastella laskua osoitteessa www.klarna.fi.

Klarnan kuluttaja-asiakaspalvelu vastaa Klarna-laskuihin liittyviin kysymyksiin numerossa 09 425 99 771 arkisin klo 8:00-18:00 välisenä aikana tai vuorokauden ympäri toimivan chatin kautta osoitteessa www.klarna.fi.


Jos olet kuluttaja, sinulla on myös kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden palautusoikeus. Kun valitset maksutavaksi laskun, Klarna maksaa ostohetkellä tilauksen hinnan verkkokaupalle ja oikeus saatavaan siirtyy Klarnalle. Verkkokaupan veloittama laskutusmaksu on 0€. Jos laskua ei makseta, Klarna lähettää maksumuistutuksen. Klarna veloittaa myös viivästyskorkoa korkolain mukaan. Jos saatava maksumuistutuksista huolimatta on edelleen maksamatta, Klarna voi siirtää saatavan perintätoimistolle perittäväksi, mikä voi aiheuttaa perintäkustannuksia.


Klarnan käyttöehdot


Toimitustavat


Käytämme lähetysten toimittamiseen Suomen Postia ja Matkahuoltoa. Matkahuollon paketit toimitetaan kuljetukseen työpäivittäin. Postipaketit pyritään toimittamaan kuljetukseen päivittäin tai joka toinen päivä.

Tilaukset lähetetään asiakkaalle yleensä jo samana päivänä ja poikkeuksellisista viivästymisistä ilmoitetaan asiakkaalle mahdollisimman pian. Lähetyksen saavuttua noudettavaksi postitoimipaikkaan, pakettiautomaattiin tai muuhun noutopisteeseen saat saapumisilmoituksen sähköpostitse tai tekstiviestinä puhelimeesi: Muista ilmoittaa puhelinnumerosi ja sähköpostiosoitteesi! Tuotteet ovat tämän jälkeen välittömästi noudettavissa. Lähetämme tilausvahvistuksen sähköpostiisi, kun tilaus on käsitelty valmiiksi ja kuljetettavaksi. Tilausvahvistusviesti sisältää paketin lähetystunnuksen ja linkin, jonka avulla voit itse seurata paketin kulkua.

 

Toimitus postiluukkuun

Osa KuuKorennon pientuotteiden valikoimasta voidaan toimittaa myös pikkupakettina suoraan kotiin postiluukkuun Postin Pikkupakettina. Pikkupakettina lähetettävän tilauksen tuotteiden yhteispaino saa olla enintään 2000 grammaa ja yksittäisen tuotteen paksuus saa olla max. 25 mm. Pikkupakettina toimitettavan pakkauksen mitat saavat olla enintään 25 x 35 x 3 cm. Epäselvissä tapauksissa pyydämme asiakasta varmistamaan KuuKorennosta ennen tilauksen tekoa pystytäänkö tuote/tuotteet toimittamaan pikkupakettina, kiitos!


Toimitusaika

Tilauksesi käsitellään KuuKorennossa valmiiksi jopa samana työpäivänä, kun olemme vastaanottaneet verkkokauppatilauksen. Matkahuollon paketit toimitetaan kuljetukseen työpäivittäin. Postipaketit pyritään toimittamaan kuljetukseen päivittäin tai joka toinen päivä.

 

Loppuneet tuotteet

Pyrimme poistamaan väliaikaisesti loppuneet tuotteet verkkokaupasta, mutta jos jokin tilaamasi tuote on loppu, ilmoitamme tästä välittömästi. Lähetämme pääsääntöisesti koko tilauksen heti puuttuvan tuotteen saatuamme: Tilaukset pyritään toimittamaan aina täydellisinä. Mikäli jokin tuote on pitempiaikaisesti loppu emmekä saa sitä kohtuullisen ajan kuluessa lisää, tilaus voidaan toimittaa osissa tai kauppa voidaan peruuttaa, jolloin saat rahasi takaisin. Mikäli toimitusaika jostain syystä pitkittyy, ilmoitamme asiakkaalle asiasta mahdollisimman pian. Asiakas saa sähköposti-tilausvahvistuksen seurantatunnuksineen, kun tilaus on valmiina kuljetusyhtiön kuljetettavaksi.


Toimitusmaksut ja toimitustavat

Tilaukset toimitetaan Suomen Postin ja Matkahuollon välityksellä:

  • Ilmainen toimitus yli 75€ tilauksiin
  • Nouto Postin noutopisteestä (toimituskulut Suomeen 5,95€ / lähetys)
  • Nouto Postin pakettiautomaatista (toimituskulut Suomeen 5,95€ / lähetys)
  • Postin Pikkupaketti toimitus postiluukkuun (toimituskulut Suomeen 4,95€ / lähetys)
  • Postin tai Matkahuollon kotiinkuljetus sovittuna ajankohtana (toimituskulut Suomeen 9,95€ / lähetys)
  • Nouto Matkahuollon noutopisteestä (toimituskulut Suomeen 5,95€ / lähetys)

 

Nouto KuuKorennon myymälästä (toimituskulut 0€)

Voit halutessasi noutaa verkkokaupasta tilaamasi tuotteet suoraan myymälästä, jolloin saat tilauksen ilman toimituskuluja. Ostokset on maksettava etukäteen verkkomaksupainikkeilla. Odotathan "Tilausvahvistus"-sähköpostiviestimme saapumista ennen noutoa, kiitos.

 

Myyntialue

Verkkokaupassa myytäviä tuotteita toimitetaan ainoastaan Suomen alueelle. Mikäli tilaus on tehty ulkomailta, tilaaja on velvollinen maksamaan mahdolliset toimituskulut, jotka ylittävät normaalit KuuKorennon verkkokaupassa määritellyt/veloitetut toimituskulut. Kauppa voidaan peruuttaa 14 vrk:n kuluessa, mikäli asiakas ei halua maksaa ylimääräisiä toimituskuluja.


Tuotteiden palautus / Tilauksen peruutus

Tuotteilla on Kuluttajasuojalain mukainen 14 vrk:n palautusoikeus.

Tilauksen peruutus ennen tilauksen postitusta: Soita tai lähetä sähköpostitse viesti KuuKorentoon ja kerro peruutettavan tilauksesi tiedot. Näin vältymme turhilta postikuluilta, kiitos paljon!

Asiakkaan vastaanottaman tilauksen peruutus: Palautettavan tuotteen täytyy olla käyttämätön, ehjä ja alkuperäisessä pakkauksessaan. Kuljetuksessa rikkoutuneita tuotteita ei tarvitse eikä saa palauttaa KuuKorentoon vaan niiden hyvityksestä sovitaan erikseen. Palauta tuote yhdessä tilausvahvistuksen tai kuitin kanssa. Otamme mielellämme vastaan palautetta siitä, miksi haluat palauttaa tuotteen. Palauta tuote Postin tai Matkahuollon toimipisteen kautta KuuKorennon asiakaspalautuspakettina. Palautamme tuotteiden hinnan välittömästi, kun tuote on saapunut takaisin KuuKorentoon. Asiakkaan tilauksestaan maksamia toimituskuluja ei palauteta mikäli palautettava tuote on virheetön. Toimituskuluja ei myöskään palauteta, jos tilauksen sisältämiä muita tilattuja tuotteita ei palauteta. Maksamme palautuskulujen postimaksun ainoastaan siinä tapauksessa, että tuote on virheellinen, rikkoutunut tai muuten käyttökelvoton. Noutamatta jätettyjen tilausten toimituskuluista veloitetaan hyvityksen yhteydessä 7,95€.

POSTIPAKETTIEN ASIAKASPALAUTUSTUNNUS KUUKORENTOON: 640550

MATKAHUOLTOPAKETTIEN ASIAKASPALAUTUSTUNNUS KUUKORENTOON: 9551399


Toimituksessa rikkoutuneet lähetykset

Mikäli tuote on vioittunut kuljetuksen aikana ole yhteydessä KuuKorentoon (voit olla yhteydessä myös puhelimitse nro. 044 759 1110).
Valitettavasti Posti huolellisesta pakkaamisesta huolimatta ei aina onnistu kuljettamaan paketteja ehjänä perille. Tämän takia on hyvä jo lähetystä noudettaessa tarkistaa paketin kunto ja mahdolliset vauriot paketissa.
Mikäli lähetys on vaurioitunut postin kuljetuksessa, tee heti vahinkoilmoitus postikonttoriisi. Ota myös yhteys kauppiaaseen, niin sovimme uuden tuotteen toimituksesta tai rahanpalautuksesta. Kaikkiin tilauksiin pätee kuluttajasuojalain mukainen 14 vuorokauden palautusoikeus avaamattomille pakkauksille.


Huomioitavaa

KuuKorento ei vastaa sivuillaan mahdollisesti olevista kirjoitus- lasku- tai järjestelmävirheistä. Mikäli tällaisesta virheestä koituu ongelmia, KuuKorento ei ole velvollinen toimittamaan tuotteitaan virheellisten tietojen perusteella. Asiakas päättää hyväksyykö hän tilauksen korjatuin tiedoin ja ehdoin.
Noudatamme kaikessa toiminnassa voimassa olevia Suomen lakeja ja hyvää kauppatapaa. Toimintaperiaatteemme ja -tavoitteemme on tyytyväinen ja elämäniloinen asiakas. Otamme mielellämme asiakkailta vastaan palautetta, niin risuja kuin ruusujakin.
Henkilö- ja tilaustietoja käytetään ainoastaan KuuKorennon ja asiakkaan väliseen asiakassuhteen ylläpitoon (lue rekisteriseloste).