ILMAINEN TOIMITUS YLI 75€ TILAUKSILLE! Nopea toimitus! Postiluukkutoimitus 5,95€ | Pakettitoimitus 5,95-6,95€ | Kotiinkuljetus 11,95€ I Ilmainen nouto Oulun myymälästä
Käytettävissä olevat maksutavat:
- Klarna Checkout kassa (Lasku - Maksa myöhemmin, Pilko maksut, Verkkomaksu oman verkkopankkisi kautta, Pankkikortti ja Luottokortti.)
- PayPal
- Verkkomaksu oman verkkopankkisi kautta, Pankkikortti- ja Luottokorttimaksu.
- Lahjakorttimaksu KuuKorennon lahjakortilla. Tarkistathan, sisältääkö lahjakorttisi koodin, jota tarvitaan verkkokauppaostosten maksuun. Jos lahjakorttisi ei sisällä koodia, se on tarkoitettu vain KuuKorennon myymälässä tapahtuviin ostoksiin.
- Ennakkomaksu KuuKorennon tilille ennen tilauksen toimittamista. Voit tehdä tilauksesi sähköpostitse info[at]kuukorento.fi tai puhelimitse numerosta 044 759 1110. Toivomme kuitenkin ensisijaisesti tilausten tekemistä suoraan verkkokaupastamme, kiitos.
Kun käytät Klarna Checkout kassaamme asiointisi on turvallista ja helppoa. Klarna Checoutilla voit maksaa ostoksesi heti, myöhemmin tai osissa. Voit tarkastella laskua osoitteessa www.klarna.fi.
Klarnan kuluttaja-asiakaspalvelu vastaa Klarna-laskuihin liittyviin kysymyksiin numerossa 09 425 99 771 arkisin klo 8:00-18:00 välisenä aikana tai vuorokauden ympäri toimivan chatin kautta osoitteessa www.klarna.fi. Jos olet kuluttaja, sinulla on myös kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden palautusoikeus. Kun valitset maksutavaksi laskun, Klarna maksaa ostohetkellä tilauksen hinnan verkkokaupalle ja oikeus saatavaan siirtyy Klarnalle. Verkkokaupan veloittama laskutusmaksu on 0€. Jos laskua ei makseta, Klarna lähettää maksumuistutuksen. Klarna veloittaa myös viivästyskorkoa korkolain mukaan. Jos saatava maksumuistutuksista huolimatta on edelleen maksamatta, Klarna voi siirtää saatavan perintätoimistolle perittäväksi, mikä voi aiheuttaa perintäkustannuksia.
Käytämme lähetysten toimittamiseen Suomen Postia, Matkahuoltoa, DB Schenkeriä ja UPS:a.
Tilaukset lähetetään asiakkaalle yleensä jo samana päivänä ja poikkeuksellisista viivästymisistä ilmoitetaan asiakkaalle mahdollisimman pian. Lähetyksen saavuttua noudettavaksi postitoimipaikkaan, pakettiautomaattiin tai muuhun noutopisteeseen saat saapumisilmoituksen sähköpostitse tai tekstiviestinä puhelimeesi: Muista ilmoittaa puhelinnumerosi ja sähköpostiosoitteesi! Tuotteet ovat tämän jälkeen välittömästi noudettavissa. Lähetämme tilausvahvistuksen sähköpostiisi, kun tilaus on käsitelty valmiiksi ja kuljetettavaksi. Tilausvahvistusviesti sisältää paketin lähetystunnuksen ja linkin, jonka avulla voit itse seurata paketin kulkua.
Osa KuuKorennon pientuotteiden valikoimasta voidaan toimittaa myös pikkupakettina suoraan kotiin postiluukkuun Postin Pikkupakettina. Pikkupakettina lähetettävän tilauksen tuotteiden yhteispaino saa olla enintään 2000 grammaa ja yksittäisen tuotteen paksuus saa olla max. 25 mm. Pikkupakettina toimitettavan pakkauksen mitat saavat olla enintään 25 x 35 x 3 cm. Epäselvissä tapauksissa pyydämme asiakasta varmistamaan KuuKorennosta ennen tilauksen tekoa pystytäänkö tuote/tuotteet toimittamaan pikkupakettina, kiitos!
Käytämme lähetysten toimittamiseen Suomen Postia, Matkahuoltoa, DB Schenkeriä ja UPS:a. Matkahuollon ja UPS:n paketit toimitetaan kuljetukseen työpäivittäin. Postin ja DB Schenkerin paketit pyritään toimittamaan kuljetukseen päivittäin tai joka toinen päivä.
Tilaukset lähetetään asiakkaalle yleensä jo samana päivänä ja poikkeuksellisista viivästymisistä ilmoitetaan asiakkaalle mahdollisimman pian. Lähetyksen saavuttua noudettavaksi postitoimipaikkaan, pakettiautomaattiin tai muuhun noutopisteeseen saat saapumisilmoituksen sähköpostitse tai tekstiviestinä puhelimeesi: Muista ilmoittaa puhelinnumerosi ja sähköpostiosoitteesi! Tuotteet ovat tämän jälkeen välittömästi noudettavissa. Lähetämme tilausvahvistuksen sähköpostiisi, kun tilaus on käsitelty valmiiksi ja kuljetettavaksi. Tilausvahvistusviesti sisältää paketin lähetystunnuksen ja linkin, jonka avulla voit itse seurata paketin kulkua.
Pyrimme poistamaan väliaikaisesti loppuneet tuotteet verkkokaupasta, mutta jos jokin tilaamasi tuote on loppu, ilmoitamme tästä välittömästi. Lähetämme pääsääntöisesti koko tilauksen heti puuttuvan tuotteen saatuamme: Tilaukset pyritään toimittamaan aina täydellisinä. Mikäli jokin tuote on pitempiaikaisesti loppu emmekä saa sitä kohtuullisen ajan kuluessa lisää, tilaus voidaan toimittaa osissa tai kauppa voidaan peruuttaa, jolloin saat rahasi takaisin. Mikäli toimitusaika jostain syystä pitkittyy, ilmoitamme asiakkaalle asiasta mahdollisimman pian. Asiakas saa sähköposti-tilausvahvistuksen seurantatunnuksineen, kun tilaus on valmiina kuljetusyhtiön kuljetettavaksi.
Tilaukset toimitetaan Suomen Postin, Matkahuollon, DB Schenkerin ja UPS:n välityksellä. KuuKorento toimittaa tuotteita myös EU:n alueelle Postin Parcel Connect ja UPS Standard paketteina. Ilmainen toimitus yli 75€ tilauksiin koskee vain Suomeen toimitettavia lähetyksiä. Ilmainen toimitus koskee vain noutopisteeseen toimitettavia paketteja ja Postin Pikkupakettia.
Voit halutessasi noutaa verkkokaupasta tilaamasi tuotteet suoraan myymälästä, jolloin saat tilauksen ilman toimituskuluja. Ostokset on maksettava etukäteen verkkomaksupainikkeilla. Odotathan "Tilausvahvistus"-sähköpostiviestimme saapumista ennen noutoa, kiitos.
KuuKorento toimittaa tuotteita Suomen lisäksi myös koko EU:n alueelle Postin Parcel Connect ja UPS Standard paketteina. Mikäli tilaus on tehty ulkomailta, tilaaja on velvollinen maksamaan mahdolliset toimituskulut, jotka ylittävät normaalit KuuKorennon verkkokaupassa määritellyt/veloitetut toimituskulut. Kauppa voidaan peruuttaa 14 vrk:n kuluessa, mikäli asiakas ei halua maksaa ylimääräisiä toimituskuluja.
Tuotteilla on Kuluttajasuojalain mukainen 14 vrk:n palautusoikeus.
Tilauksen peruutus ennen tilauksen postitusta: Soita tai lähetä sähköpostitse viesti KuuKorentoon ja kerro peruutettavan tilauksesi tiedot. Näin vältymme turhilta postikuluilta, kiitos paljon!
Asiakkaan vastaanottaman tilauksen peruutus: Palautettavan tuotteen täytyy olla käyttämätön, ehjä ja alkuperäisessä pakkauksessaan. Kuljetuksessa rikkoutuneita tuotteita ei tarvitse eikä saa palauttaa KuuKorentoon vaan niiden hyvityksestä sovitaan erikseen. Palauta tuote yhdessä tilausvahvistuksen tai kuitin kanssa. Otamme mielellämme vastaan palautetta siitä, miksi haluat palauttaa tuotteen. Palauta tuote Postin tai Matkahuollon toimipisteen kautta KuuKorennon asiakaspalautuspakettina. Palautamme tuotteiden hinnan välittömästi, kun tuote on saapunut takaisin KuuKorentoon. Asiakkaan tilauksestaan maksamia toimituskuluja ei palauteta mikäli palautettava tuote on virheetön. Toimituskuluja ei myöskään palauteta, jos tilauksen sisältämiä muita tilattuja tuotteita ei palauteta. Maksamme palautuskulujen postimaksun ainoastaan siinä tapauksessa, että tuote on virheellinen, rikkoutunut tai muuten käyttökelvoton. Noutamatta jätettyjen tilausten toimituskuluista veloitetaan hyvityksen yhteydessä 7,95€.
Ulkomailta palautettavien tilausten toimituskuluista vastaa asiakas itse omalla kustannuksellaan.
POSTIPAKETTIEN ASIAKASPALAUTUSTUNNUS KUUKORENTOON: 640550
MATKAHUOLTOPAKETTIEN ASIAKASPALAUTUSTUNNUS KUUKORENTO: 9551399
DB Schenker paketin asiakaspalautuksen voi tehdä paketin alkuperäisen osoitekortin kera palauttamalla paketti noutopisteeseen ja osoittamalla se takaisin KuuKorentoon. Palautuksen voi tehdä myös Postin toimipisteessä asiakaspalautustunnuksella 640550.
Mikäli tuote on vioittunut kuljetuksen aikana ole yhteydessä KuuKorentoon (voit olla yhteydessä myös puhelimitse nro. 044 759 1110). Valitettavasti kuljetusyhtiö huolellisesta pakkaamisesta huolimatta ei aina onnistu kuljettamaan paketteja ehjänä perille. Tämän takia on hyvä jo lähetystä noudettaessa tarkistaa paketin kunto ja mahdolliset vauriot paketissa. Mikäli lähetys on vaurioitunut kuljetuksessa, tee heti vahinkoilmoitus kuljetusyhtiön palvelupisteeseen. Ota myös yhteys kauppiaaseen, niin sovimme uuden tuotteen toimituksesta tai rahanpalautuksesta. Kaikkiin tilauksiin pätee kuluttajasuojalain mukainen 14 vuorokauden palautusoikeus avaamattomille pakkauksille.
KuuKorento ei vastaa sivuillaan mahdollisesti olevista kirjoitus- lasku- tai järjestelmävirheistä. Mikäli tällaisesta virheestä koituu ongelmia, KuuKorento ei ole velvollinen toimittamaan tuotteitaan virheellisten tietojen perusteella. Asiakas päättää hyväksyykö hän tilauksen korjatuin tiedoin ja ehdoin. Noudatamme kaikessa toiminnassa voimassa olevia Suomen lakeja ja hyvää kauppatapaa. Toimintaperiaatteemme ja -tavoitteemme on tyytyväinen ja elämäniloinen asiakas. Otamme mielellämme asiakkailta vastaan palautetta, niin risuja kuin ruusujakin. Henkilö- ja tilaustietoja käytetään ainoastaan KuuKorennon ja asiakkaan väliseen asiakassuhteen ylläpitoon (lue rekisteriseloste).