0,00 €
Ostoskori Päivitä

Ei tuotteita

KuuKorento - Kevyemmin Siivin

MAKSUEHDOT

 

Maksu pankkipainikkeilla

Checkout maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Käytössäsi on kaikkien pankkien maksupainikkeet. Checkout on sinulle turvallinen maksutapa. Palvelu on maksulaitoslain siirtymäsäännöksen nojalla merkitty Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Checkout on Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ylläpitämä palvelu.

Ennakkotilisiirto

Ennakkotilisiirtoa käyttävä asiakas saa itselleen tulostettavaksi ennakkolaskun, jonka hän maksaa. Ennakkotilisiirtoa käytettäessä maksu näkyy kauppiaan järjestelmässä keskeneräisenä, kunnes asiakas on maksanut laskunsa.

Everyday

Everyday - joustavasti kerralla tai kk-erissä
Ostaessasi Everyday:llä saat käyttöösi vähintään 300€:n jatkuvan luoton verkko-ostosten tekemiseen. Sopimus on voimassa toistaiseksi. Voit maksaa halutessasi ostoksen laskulla kerralla, jolloin saat keskimäärin 45 vuorokautta maksuaikaa ostoksellesi tai voit maksaa kätevästi luotolla kuukausierissä.
Maksutavat:
1. Kertasuorituksena
- Ei lisäkuluja, mikäli ostos maksetaan kokonaisuudessaan eräpäivään mennessä,
todellinen vuosikorko tällöin on 0 %.
- Eräpäivä seuraavan kuukauden lopussa.
2. Kuukausierissä
- Minimilyhennys 1/5 laskun loppusummasta, kuitenkin vähintään 20€.
- Eräpäivän jälkeen avoimeksi jäävälle saldolle lasketaan kuukausikorkoa 5 %.
- Tyypillisen 500€:n luottosumman todellinen vuosikorko on 48,52 %.
Everyday:llä voi maksaa täysi-ikäinen hyvin raha-asiansa hoitava Suomen kansalainen.
Sopimuksen allekirjoitus tapahtuu omilla henkilökohtaisilla verkkopankkitunnuksilla.
Everyday tarkistaa maksajan henkilöluottotiedot Suomen Asiakastieto Oy:stä sekä henkilötiedot väestötietojärjestelmästä.
18–20-vuotiaat uudet asiakkaat voivat ostaa enintään 300 €:lla ja yli 21-vuotiaille uusille asiakkaille rahoitusta myönnetään enintään 1000 €. Asiakkuuden kehittyessä yli 21-vuotiaat voivat hakea rahoitusta enintään 2000 € ostoksiin.
Lisätietoja: http://www.everyday.fi/verkkomaksu/

 

Jousto

Jousto on kotimainen palvelu, jolla asiakas rahoittaa nettiostoksensa nopeasti ja turvallisesti. Jousto palvelu on tarkoitettu 20–75-vuotiaille suomalaisille yksityishenkilöille, jotka ovat hoitaneet raha-asiansa moitteettomasti. Joustoa voi saada 20-2000 euron ostoksiin. Laskun asiakas saa halutessaan myös sähköpostiin. Hakiessaan Joustoa asiakas tunnistautuu ensin millä tahansa suomalaisen pankin verkkopankkitunnuksilla ja tämän jälkeen täyttää lomakkeelle tietonsa. Päätöksen ja tiedon lainan myöntämisestä hän saa heti. Tämän jälkeen asiakas palautuu verkkokauppaan takaisin ja tilaus on käsitelty.
Kun asiakas maksaa Joustolla ja valitsee maksutavaksi Jousto Laskun, hän saa maksuaikaa 14 vuorokautta. Ainoa kulu on laskutuspalkkio 4,90 €/lasku. Kertaostos verkkokaupassa Jousto Laskulla on maksimissaan 1000 €.
Asiakas voi maksaa myös erissä Jousto Osamaksulla 1-12 kuukauden takaisinmaksuajalla. Laskutuspalkkio on 4,90 €/lasku ja kuukausittainen nimelliskorko 2,42 %. Kertaostos verkkokaupassa Jousto Osamaksulla on maksimissaan 2000 €.
Joustolla maksaminen on erittäin turvallista. Maksutapahtuma ja tietojen välitys tapahtuu aina suojatussa yhteydessä.
Lue lisää Joustosta osoitteessa www.jousto.com .

Collector Lasku ja Osamaksu

Tarjoamme mahdollisuuden maksaa laskulla tai osamaksulla yhteistyössä Collector Credit AB:n kanssa.
Kun asiakas valitsee maksutavaksi lasku- ja osamaksuvaihtoehdon, niin hän saa automaattisesti korotonta maksuaikaa seuraavan kuukauden viimeiseen päivään asti. Asiakas voi maksaa koko summan kerralla tai jakaa maksun pienempiin eriin. Laskut erääntyvät joka kuukauden viimeinen päivä, minkä johdosta asiakkaalla voi olla jopa 60 päivää aikaa maksaa laskunsa. Laskuun lisätään 2,95 euron laskutusmaksu.
Laskulla tai osamaksulla on mahdollista maksaa tuotteita 2000 eurolla ja takaisinmaksuaika on 48 kk. Nimellinen vuosikorko on 19,2 %.
Laskun saadessaan asiakas voi valita osamaksun maksamalla kuukauden vähimmäissumman, joka ilmenee hänen laskustaan. Laskulla tai osamaksulla maksavan asiakkaan tulee olla vähintään 20-vuotias ja teemme luottotietojen tarkastuksen tilauksen yhteydessä. Myöhästyneistä maksuista ja maksamattomista laskuista veloitetaan 5 euron muistutusmaksu sekä korkoa 1,60 % kuukaudessa viivästyneeltä ajalta.
Valittuasi maksutavan kauppiaan tarjoamista vaihtoehdoista, maksutapahtuma siirtyy maksutavan järjestelmään. Hyväksyttyäsi maksun ja palattuasi verkkokauppaan, maksu kirjautuu välittömästi suoritetuksi kauppiaalle. Maksu suoritetaan Checkout Finland Oy:n hallinnoimalle tilille, josta se siirretään kauppiaalle. Turvallista, helppoa ja nopeaa!

 

Maksu KuuKorennon myymälässä

Verkkokauppaostokset on myös mahdollista maksaa tilauksen jälkeen KuuKorennon myymälässä Oulussa osoitteessa Albertinkatu 6, 90100 OULU. Tilaus tulee noutaa ja maksaa KuuKorennossa kolmen arkipäivän kuluessa tilauksesta tai tilaus peruuntuu.

TOIMITUSTAVAT


Käytämme lähetysten toimittamiseen Suomen Postia. JOS KYSEESSÄ ON PIENI KIRJEKUOREEN SOPIVA TOIMITUS, SE LÄHETETÄÄN KIRJEPOSTINA ILMAN LÄHETYSTUNNUSTA, EI POSTIPAKETTINA. Luethan alta lisätiedot pienikokoisiin tilauksiin liittyen.

Tuotteet lähetetään kahden arkipäivän sisällä ja poikkeuksellisista viivästymisistä ilmoitetaan asiakkaalle mahdollisimman pian. Lähetyksen saavuttua noudettavaksi postitoimistoon tai smartpostiin saat saapumisilmoituksen kotiosoitteeseesi (Smartpost paketin saapumisilmoituksen saat myös sähköpostitse tai tekstiviestinä puhelimeesi: Muista ilmoittaa puhelinnumerosi ja sähköpostiosoitteesi!). Tuotteet ovat tämän jälkeen välittömästi noudettavissa. Lähetämme myös ilmoituksen sähköpostiisi, kun tilaus on toimitettu postin kuljetettavaksi. Ilmoitus sisältää paketin lähetystunnuksen, jonka avulla voit itse seurata paketin kulkua ja noutaa sen jo ennen saapumisilmoitusta. Tilauksesi kulkua voit seurata paketin lähetyskoodin avulla osoitteessa http://www.posti.fi/postipalvelee/tyokalut/lahetystenseuranta/

 

Pienlähetysten toimittaminen

Pienet ja särkymättömät, kirjekuoreen sopivat tilaukset lähetämme kirjeitse suoraan vastaanottajalle. Ilmoitathan tilausta tehdessäsi kassalla ”Lisätietoja”-kentässä, mikäli et halua tuotetta toimitettavan kirjeitse. Ilmoitamme sinulle sähköpostilla, jos tilauksesi on toimitettu kirjepostina.

 

Toimitusaika


Tilaukset pyritään toimittamaan postiin tilauspäivänä (ennen klo 16.00 tehdyt tilaukset) tai seuraavan arkipäivän aikana. Eli tilauksesi on normaalitapauksissa Postin kuljetuksessa viimeistään kahden arkivuorokauden kuluttua.

 

Loppuneet tuotteet

Pyrimme poistamaan väliaikaisesti loppuneet tuotteet verkkokaupasta, mutta jos jokin tilaamasi tuote on loppu, ilmoitamme tästä välittömästi. Lähetämme pääsääntöisesti koko tilauksen heti puuttuvan tuotteen saatuamme: Tilaukset pyritään toimittamaan aina täydellisinä. Mikäli jokin tuote on pitempiaikaisesti loppu emmekä saa sitä kohtuullisen ajan kuluessa lisää, tilaus voidaan toimittaa osissa tai kauppa voidaan peruuttaa, jolloin saat rahasi takaisin.
Mikäli toimitusaika jostain syystä pitkittyy, ilmoitamme asiakkaalle asiasta mahdollisimman pian. Asiakas saa automaattisen sähköposti-ilmoituksen seurantatunnuksineen, kun tilaus on toimitettu postin kuljetettavaksi.


Toimitusmaksut ja toimitustavat

Tilaukset toimitetaan Suomen Postin välityksellä:

Nouto Postista  Economy-paketti (toimituskulut Suomeen 5,90€ / lähetys)

SmartPost-pakettina pakettiautomaattiin (toimituskulut Suomeen 5,90€ / lähetys)

Postin kotiinkuljetus sovittuna ajankohtana (toimituskulut Suomeen 16€ / lähetys)

 

Nouto KuuKorennon myymälästä (toimituskulut 0 €)

Voit halutessasi noutaa verkkokaupasta tilaamasi tuotteet suoraan myymälästä, jolloin saat tilauksen ilman toimituskuluja. Voit maksaa ostoksesi etukäteen verkkomaksupainikkeilla tai vasta paikan päällä KuuKorennon myymälässä Oulussa osoitteessa Albertinkatu 6, 90100 OULU. Maksamaton tilaus tulee noutaa ja maksaa Kuukorennossa kolmen arkipäivän  kuluessa tilauksesta tai tilaus peruuntuu.

 

Myyntialue

 
Verkkokaupassa myytäviä tuotteita toimitetaan ainoastaan Suomen alueelle. Mikäli tilaus on tehty ulkomailta, tilaaja on velvollinen maksamaan mahdolliset toimituskulut, jotka ylittävät normaalit KuuKorennon verkkokaupassa määritellyt/veloitetut toimituskulut. Kauppa voidaan peruuttaa 14 vrk:n kuluessa, mikäli asiakas ei halua maksaa ylimääräisiä toimituskuluja.

Tuotteiden palautus / Tilauksen peruutus

Tilauksen peruutus ennen tilauksen postitusta: Soita tai lähetä sähköpostitse viesti KuuKorentoon ja kerro peruutettavan tilauksesi tiedot. Näin vältymme turhilta postikuluilta. Tuotteilla on Kuluttajasuojalain mukainen 14 vrk:n palautusoikeus.
Asiakkaan vastaanottaman tilauksen peruutus: Palautettavan tuotteen täytyy olla käyttämätön ja alkuperäisessä pakkauksessa. Ilmoitus palautuksesta tulee tehdä sähköpostitse osoitteeseen info[at]kuukorento.fi. Palauta tuote yhdessä tilausvahvistuksen kanssa. Lisää palautuksen syy sekä tilinumerosi rahojen palauttamista varten. Palauta tuote postin kautta kirjeenä tai postipakettina. Palautuksia ei saa lähettää postiennakkona. Palautamme tuotteiden hinnan välittömästi, kun tuote on saapunut takaisin. Toimituskuluja ei palauteta mikäli tuote on virheetön.
Maksamme palautuskulujen postimaksun ainoastaan siinä tapauksessa, että tuote on virheellinen, rikkoutunut tai muuten käyttökelvoton.

Postista tai postiautomaatista noutamatta jätettyjen tilausten postimaksua ei palauteta, ainoastaan tuotteiden ostohinta palautetaan.

 

Toimituksessa rikkoutuneet lähetykset

Mikäli tuote on vioittunut kuljetuksen aikana ole yhteydessä KuuKorentoon (voit olla yhteydessä myös puhelimitse nro. 044 759 1110).
Valitettavasti Posti huolellisesta pakkaamisesta huolimatta ei aina onnistu kuljettamaan paketteja ehjänä perille. Tämän takia on hyvä jo lähetystä noudettaessa tarkistaa paketin kunto ja mahdolliset vauriot paketissa.
Mikäli lähetys on vaurioitunut postin kuljetuksessa, tee heti vahinkoilmoitus postikonttoriisi. Ota myös yhteys kauppiaaseen, niin sovimme uuden tuotteen toimituksesta tai rahanpalautuksesta. Kaikkiin tilauksiin pätee kuluttajasuojalain mukainen 14 vuorokauden palautusoikeus avaamattomille pakkauksille.

Huomioitavaa

KuuKorento ei vastaa sivuillaan mahdollisesti olevista kirjoitus- lasku- tai järjestelmävirheistä. Mikäli tällaisesta virheestä koituu ongelmia, KuuKorento ei ole velvollinen toimittamaan tuotteitaan virheellisten tietojen perusteella. Asiakas päättää hyväksyykö hän tilauksen korjatuin tiedoin ja ehdoin.
Noudatamme kaikessa toiminnassa voimassa olevia Suomen lakeja ja hyvää kauppatapaa. Toimintaperiaatteemme ja -tavoitteemme on tyytyväinen ja elämäniloinen asiakas. Otamme mielellämme asiakkailta vastaan palautetta, niin risuja kuin ruusujakin.
Henkilö- ja tilaustietoja käytetään ainoastaan KuuKorennon ja asiakkaan väliseen asiakassuhteen ylläpitoon (lue rekisteriseloste).